Tuesday, July 21, 2009

camp rock!

yeyy!! baru blk camp smlm. fyi,aku p camp kt sabak bernam.kelab rukun negara pnyr camp. haa. wakil daerah hulu langat ni brader. ahahaha. haa, ada lg! aku bukan kelab rukun negara ye. ehehe. just ckgu pilih je suruh p. ok ok. nk citer dr mula2 dulu baru best! ;)


ok,khamis tuh baru tahu yg esok dah nk p camp dah! shib! aku da mencarut2 dah. sbb weekend tuh mmg byk plan kot. nk p carpathian dan nk p beli boxer. sbb ape nk beli boxer? sbb boxer aku da lubang2 semua. ahaha. ada lg! nk ajk dia tgk wayang. tp tk ksh laa. dia pon tknk kot!;) n pastuh baru tahu yg my kak hanie ajk keluar sbtu tuh. daym shit! dah la aku mmg tgh crik org nk p beli boxer an. bila da dpt. tk boleh plk. haihh. asl la malang sgt time nk p camping nih. haihh..*kak hanie? ahahaha! buwekk!!

jumaat, aku bgn mcm biasa je! pukul 7.15. mungkin lmbt skt. sbb time skola slalu bgn pkol 7. haa. lgpon bus dtg lmbt an. tp ckgu suruh dtg mcm biasa jgk. tp tknk la! nk bwt mcm skola family pnyr jap! ahaha. pkl 7.30 dorg suruh kumpul dekat sunbeam. n then,da kumpul2 smua baru la gerak p skola. tp ihsan nk p makan. sbb dia kata perjalanan jauh kan. ok! p makan jap! smpi kt kedai tgk2 dia makan skit je. fakiu mad!! pas makan smua. terus la gerak p skola dgn beg2 besar smua. org tgk je. ahaha!! da smpi skolaa.. check2 nama smua terus p bus. ok! smua da naik bus dan terus je gerak! dan stop buy jap dekat ppd hulu langat dekat saujana impian. tmpt dak2 padang kot. aku dah berharap dah dpt tgk jo dkt situ. ahaha!! dah amik dak2 skola lain wakil hulu langat smua dan terus je bergerak ke smk sungai besar sabak bernam. yeyy!! ahaha. lebih kurang 3/4 jam dr saujana impian tuh smpi dah dekat smk sungai besar. kteorg second last smpi. ahaha. ok! time penerangan tuh pengurus camping tuh bgtahu yg khemah dgn pinggan mangkuk tuh kena bwk sendiri! shibb! tk tulis pon kt situ. igtkan smua sponsor. da kata peringkat negeri kan. if peringkat daerah bole blah lg. haihh... bincang2 smua dia kasi la kteorg tido kt surau dia. but befora that dia suruh kteorg tido dekat surau tgh2 padang tuh. gilaaaaa laa.. bole kena denggi kot if tido situ! dah la nyamuk byk!

sbtu,bgn awl lebih kurang pkl 4.30 mcm tuh. gila babi ah!! pitam2 dah aku. tp still kuat yo! tadahal ahh.. :) ok mls la nk citer program sbtu tuh. skip je trus kepada mlm. time nk tido kt khemah tuh, eh,ada khemah laa!! cun! ckgu skola smk taman seraya hntr khemah! wow!! da excited da tido dlm khemah. khemah kali ni besa drpd khemah kt teluk batik tuh. aku tido dgn lan,ihsan,dgn gunner! dan dpt kteorg ckgu azli,tompok dgn danial. haihh.. pantat u`all! da la kelakar2 smua. lebih2 lg tompok dgn danial. ahaha. dia senior kteorg!! mmg nk mati da gelak dgn dorg nih. bwt lawak msk je!

ahad,bgn je badan aku bengkak2 kena gigit nyamuk. haihh.. asl la nyamuk gigit aku je. mmbr aku yg lain ok je! kimak!! bla bla blast smua, mlm tuh kteorg ada mlm kebudayaan. yeahh! team aku plakon kebangsaan dgn adik erin tentang bulan tuh. terbaik la dorg! berlakon pandai je! n ada lg! team aku kwn mariam. sape mariam? ahaha! dia bdk sri aman. shibb! dia cute dow. gilaa laa.. muka dah la mcm alya rawr. gelak2 blk bila tgk muka dia. tp tk ksh laa.. dia sexay u know! ahahah. aku rasa team mariam paling best kot. sbb ada part2 rogol smua. sama mcm hati malaya la dorg bwt. tp kt hati malaya tkde part rogol2 la en. part2 dia yg lain tuh. haa, team faizal tahir pon ok jgk! faizal tahir pakai singlet pompuan kot, badan dah ketul2! ahaha.

isnin,ok! nk blk dah, excited hbs nih! eheheh. but before tuh kena dgr ucapan dr pengarah pendidikan selangor dulu. damn! lama kot dia bwt ucapan mcm 30 minit mcm tuh, tp aku tido laa. tp time org tepuk tgn bgn blk. yeyy! ahahah. da hbs smua tggl tggu bus je. aku tgk daerah lain laju je p naik bus. sbb ape laju? sbb bus dorg smpi awl. bus kteorg 15 minit mcm tuh baru smpi. tp tk ksh sgt la, jnji blk. tk thn dah jdk mcm banduan nih. hahaha! kt bus gelak2 jap dgr faizal tahir kena bahan dgn tompok n danial. mmg pasal dia pakai singlet pompuan tuh la kan. patuh ejek dia bwt diari kt fon lg. ahaha! adoii! mmg tk bole blah dow. mati da. lepas tuh. tido!! yeyyy!! bla bla blaaa. smpi skola gerak trus p rmh. home sweet home baby! aku mcm happy giler nmpk rmh. ahaha. smpi rmh terus berak! 4 ari kot tk berak! ahaha. record laaa.. ehehe. patuh mandi. n then tido! aku tido dr pkol 5 smpi 6.30 pagi tadi kot. my dad kejut makan pon tk bgn. ahaha. org text call smua tk sedar. mmg mati dah time tuh. ahahah. n then td tido dr pkl 1 smpi pkl 4. babi ahh! kuat gila tido! gmbr nti aku upload ye. penat la type! kena tido lg nih. ahahah. bye!

No comments:

Post a Comment