Friday, August 21, 2009

bad day!

shiib laaa arini! semuanya bermula pasal nk ponteng sekolah hari ni lah hari jumaat. dah laa last day kan. tp mmbr smua mls nk pegi kan. aku pon mmg mls. pnt rasanyaa. so,plan nk bgn lmbt la arini. tp pagi2 je pukul 8 mcm tuh my dad suruh bgn dah. suruh cuci kereta dia. sbb esk puasa kan msti mcm pnt nk bsh. so,cuci laa arinih! haihh.. potong stim btl la! haihhh

9.45 cmtuh angah suruh kumpul dekat dewan serbaguna at my tmn lah. so,ok laaa.. da kumpul2 smua beli nasi lemak ape smua. n then we all terus je gerak p langat nk mandi sungai. dlm otw nk p langat tuh kiteorg smpt lg race2 kot. haha! best laaa.. aku pon mmg da lama tk jln2 ngan dorg. mls dow nk merayau2 nih dah. family bising kot! giahaha.

dah smpi semua kteorg trus je jln p tmpt nk mndi tuh. epul bwk bola weyh. smpt lg laa street soccer dlm otw nk p tmpt mndi tuh kan. ehehe. smpi2 je tmpt mndi tuh aku baru perasan yg kunci aku tkde kt poket an. aku mmg igt tggl kt moto la ni. aku terus je campak beg aku kt angah n then lari terus p tmpt parking moto td. tk jauh lak kan tmpt aku parking moto tuh. peluh2 aku lari. smpi2 je banngggg!! shit happen again. kunci tkde kt moto aku. pusing2 jap crik kunci dekat tmpt aku parking tuh tmpt aku jln ape smua. tkde jgk! patuh epul suruh hntr je dekat bengkel moto yg berdekatan an. aku pon ok lah! tgh panic kot brader time tuh.

da smpi kt bengkel moto tuh. mechanic bukak la suis moto aku ape smua kan nk strt. tp tk bole jgk. mechanic tuh kata moto ni susah nk curik. bgs jgk laaa moto aku ni. aahaha! time tuh mmg da tkde cara lain la kan. kena bukak set kunci moto yg baru. rm55 tk slp. so,aku call la abg aku nk tukar tk. alih2,dia ckp kunci pendua ada kt rmh. adehhh.. pnt je aku tolak moto dr tmpt parking smpi bengkel moto td. dah laaa jauh. patuh blk la amik kunci pendua kan. patuh dtg blk bengkel n then blk. yeyyy!! feels so good la moto ni ada kunci pendua. sbb time mula2 i call my dad dia kata tkde. risau jgk laaa sbb nti nk bwt set kunci baru kena pakai duit lg kan. poor my dad laaa! so,skrg semua ok. but kunci tuh laaa.. hilang! dah laa ada kunci box,kunci rmh,kunci lock moto smua. road tax pon ada!! bole kena tuduh curi moto la if benda tuh tkde. haihhh.. masalah masalah. :(

1 comment: