Saturday, November 21, 2009

Macam tk percaya


seriusly mcm tk percaya laa!tk tahu pon harini byk event besar2!mmg unsangkarable lah.harini pegi bb!teman my cousin beli kasut macbeth.igtkan harini mcm hari2 biasa jgk laa.lepas makan sushi kt bb tuh terus pegi bb plaza sbb cousin aku ni nk beli seluar bagai.smpi kt kedai ni.time tgh pilih seluar ni.ada brader tgh cita2 dgn owner kedai.and aku lupa la nama kedai tuh.ahaha.kalau tk dpt skt aku promote kt korg.ahahah.dorg citer psl event tv3 ke streamyx ke ape kt luar tuh.n ttber brader tuh tnya kt aku.tk join ke?ahaha!aku pon ckp `owhh tk laa!` walhal tk thu tuh.ahaha.so,lepas beli seluar.terus off pegi pavi.btl la ckp brader tuh!ramai gila org kt luar.terlompat2,terlalak,many more lah!ahhaa.smpi pavi je terus pegi butik extreme.masuk2 je terus tnya size dah.ahaha.gila la.tk pilih pon.ni mmg kes dah lama servey ni cousin aku nih!ahaha.tunggu kst dlm 20 mnt mcm tuh.lama en?sikit lg mengalir air mata aku bila ramai nye awek2 keluar masuk butik extreme tuh tp syg semua ada bf!ahaha.bila la dpt gf type2 tiz zaqyah ke fiona xie tkpon katy perry pon ok ape.eh,lisa surihani pon same!woot woot!

owhh time tgh tunggu kst tuh sempat la borak dgn brader extreme tuh.owh yaa!fyi,semua macbeth kt malaysia ni ambik dr indo.kesimpulannya macbeth mmg byk la dekat indo.no wonder la why byk band2 underground mcm killing me inside,sweet as revenge and pee wee gaskins di endorst oleh macbeth!kalau la aku di endorst oleh macbeth ni.perghhh!!

ok lps dah kst semua.blk bb blk.sbb nk jumpa dealer suicidal clothing ni.tunggu dealer ni 30 mnt smthing.sedih jgk la.dah la ddk depan monorel bb tuh mcm ape je!tk penah aku ddk lama2 kt situ dgn bdk2 shuffle,bdk2 indie.huhh.actually tk slh dgn dress up dorg semua tuh.tp jgn la wanna be sgt.sikit2 sudah!tp semua tuh hak masing2 en?let it bee

lepas jumpa dealer tuh.lalu la sg wang plan nak mkn mcd.depan mcd tuh kn selalu ada event konsert cina ape bagai en.tp kali ni alangkah terkejutnya aku bila aku tgk btl2.eh,ni event gempak starz lah.mmg unsangkarable lah.lama gila aku tunggu event gempak starz nih.tk sngka plk harini event dorg.ahaha.aku beli 4 komik.empat empat karya zint!ahaha.aku mnt karya zint dow.lepas beli terus blk.sbb bajet mkn mcd hbs beli komik!ahaha.anyway im so happy!hehe

ok ok end!!
:)

1 comment: