Wednesday, December 16, 2009

Goodbye were falling fast

yee kawan!saya nak bagitahu yg harini saya pegi bb.hahaha.mmg best laa harini.ok ok.first skali nak citer selipar reef aku putus kot time kt giant sungai wang tuh.perghh!selipar reef kot.dalam hati aku dah mencarut2 dah asal la malang sangat nasib aku ni.and nasib baik jugak la bawak duit extra bole la beli selipar kt sebelah kitaro tuh.ape ntah nama dia.flipper kot nama selipar tuh.haa.betul la tuh.n malu tak malu plk aku kan jalan heret2 nak ke kedai tuh.nasib baik tak ramai orang lagi time tuh.ahahaha

haa.lepas beli selipar kteorg terus ke pavillion.n kteorg decide nak tengok movie.plan tengok storm warrior alih2 tukar pulak citer SANTAU tuh.perghh.agak kecewa jgk la.tapi citer tuh kelakar gila babi punyaa!sumpah!nanti if korg tengok korg tunggu sampai part dia rumble wife dia kt kereta tuh.memang kelakar weh citer tuh.ahahah.lepas ni malaysia dah bole dah bole bwt citer lawak hantu punya.ahahaha.adehhh.tp skrg movie2 malaysia dah start mcm lucah2 skt.ahaha.lawak jgk laaa..

owhh ya pagi tadi menentang pandan mewah kteorg menang weh!3-2 haa.striker dia mmg sumpah laju gila laa.memang payah nak kejar.tapi alhamdulliah kteorg menang jgk!kihkih

No comments:

Post a Comment