Tuesday, December 15, 2009

Life is so sweet

goodmorning guys!benda time aku taip ni pukul 8.50 pagi kot.perghh!dah la penat smlm tak hilang lagi.and kejap lagi nak tuition.perghhh!harap2 tak barai la kt kelas nti.ahahaha

haa semalam mmg super duper awesome super mario la!memang best.evendo kteorg mcm tak ramai yg pegi sbb ramai yg cancel last minutes.tp suasananya tetap best jgk la.*suasana!highlight la sikit.ahahaha.and yeahh!kteorg ttp mengekalkan kekecohan walau dimana kami berada.ahahaha.and yeahh!semalam ada awek ni duduk depan kteorg time beratur nak main solero tuh.aku senyum jela kt dia.n guest what?dia balas blk weh?perghh!`dlm hati aku,aku dah ckp dah hensem jugak ye aku ni!`ahahaha.banyak lagi benda2 best terjadi kt sana.time main tembak botol tuh.alaaa..yang hadiah dia teddy bear tuh.haa.aku tembak satu botol kena kot!ahaha.ohh wan pulak tembak tiga2 kena.tp 1 botol tuh tk jatuh dari tempatnya so tk kira la.kalau tak dah bole bagi dah teddy bear besar colour hijau tuh kat hidayah stuff wan.ahaha.ok ok.here some our vid at genting highland guys!enjoy!







No comments:

Post a Comment